Casper Møller Jensen
  • m%C3%B8llermøller december 2014
    Hej folkens.

Jeg har været stor fan af brætspil hele mit liv. For godt et år siden besluttede jeg mig for at udvikle et spil selv. Det startede egentlig fordi jeg købte et spil, som jeg blev utroligt skuffet over. Jeg besluttede mig for at jeg selv kunne gøre det meget bedre, og efter godt et års udvikling, test og tilpasning, føler jeg at mit spil er klar. Det skal dog siges at det er et festspil, så håber at det stadig er velset inde på jeres forum. Jeg sidder lidt fast nu, da jeg har absolut 0 erfaring med produktion, salg, marketing, destribution osv.
    Jeg har læst en masse af artiklerne her inde og må sige at det virker som et rigtig godt og positivt forum.

Jeg er desuden igang med 2 andre spil, som ikke har noget med druk at gøre, men de er stadig i en tidlig fase.

PS: der er en gif. fil af spillepladen hvis der er nogle der vil se hvad det drejer sig om. PDF-filen fylder for meget.
    spilleplade.gif
    1384 x 980 - 283K
  • JohannesJohannes december 2014
    Hej velkommen til.

Dette forum er ikke så aktivt mere efter papskubber fjernede linket til det på forsiden. Jeg tror de fleste er rykket over i "spildesign.dk"-gruppen på facebook.

Man kan sagtes lave festspil. De bliver taget lige så seriøst som andre spil.
  • JohannesJohannes december 2014
    Den bedste mulighed for de fleste der har designet et spil er nok at forsøge at få det udgivet gennem et brætspilsforlag. De vil naturligvis kun udgive spillet hvis de mener at dette passer med deres øvrige produktlinje og at det iøvrigt har et kommercielt potentiale, så du er langt fra sikker på at få udgivet dit spil den vej.

Der er en stor økonomisk risiko ved at producere et spil selv især når du ikke har nogen erfaring, men det er naturligvis det eget valg, hvis du virkelig tror på det spil. Som minimum er det en rigtig god ide at få nogen der selv designerspil til at prøve det. Der blever nogle gange slået nogle datoer op inde på facebook gruppen.

Andre gode råd:
    https://m.youtube.com/watch?v=gqqYxa3vTnU

Hej fremmede!

Det ser ud som om du er ny her. Hvis du har lyst til at være med, så klik på en af disse knapper!

Log ind via Facebook

Log ind Ansøg om medlemskab

In this Discussion

Tagged