Spiltest om dagen på Riccos (uge 40/42)
  • JohannesJohannes september 2014
    Hej hvordan står det til der ude?

Jeg har mulighed for at teste prototyper om dagen på Roccos i Rådhusstrædet nogle dage i uge 40 eller 42.

Er der nogen der vil være med?

Mange hilsner
    -Johannes

P.S. Jeg kommer også forbi til Jam Session lørdag (d. 11/10) på Viking-con
  • DanielSPDanielSP september 2014
    Jeg har tid i næste uge tirsdag-torsdag (dvs. 30. september, 1. eller 2. oktober).
    Mit fokus lige nu er på at få spil klar til Essen, så det kunne sikkert være godt med en sidste test af balancen i et par af mine spil.
    Vh,
    Daniel
    Det lyder god Daniel. Der passer mig bedst onsdag d. 1. Torsdag d. 2. kan jeg til ca. 12 [rettet]

Jeg har en grundmekanik til et party game jeg gerne vil have testet. Det skulle ikke tage så lang tid.
    Onsdag kan vi godt aftale. Har du hørt fra andre deltagere?
    Vh,
    Daniel
    Desværre ikke Daniel. Nu har jeg lavet en opslag i spildesign.dk gruppen på facebook.

Hvor mange skal vi min. være for at det giver mening at teste de spil du gerne vil have testet?
  • InvisigothInvisigoth september 2014
    Heysa, har lige set på Facebook. Jeg vil prøve at se, om jeg kan få tid til at komme onsdag, vil meget gerne. Så skriv mig på som en måske'er. Hvad tid regner i med? Jeg kan nok ikke hele dagen.
    Mvh Morten.
    Jeg håber det kan lade sig gøre Morten. Umiddelbart regner jeg med at vi starter kl. 10, men vi kan  sagtens rykke det hvis det passer dårlig.
    Vi skal minimum være 3 før det giver mening for mig.
    Jeg kan godt allerede fra kl. 9 og frem til ca. 14.
    Vh,
    Daniel
  • madsbrynnummadsbrynnum september 2014
    Jeg er late to the party, men gider også godt. Jeg har en lille sag der trænger til lidt andre øjne, men vil også mægtigt gerne prøve jer andres ting. 

Kan nok ikke være der før 9:45 dog. 

m
    velkommen til festen Mads.

Der er i alt 4 tilmeldte og 2 måsker med dem der har tilmeldt sig her og på Facebook, så det tegner godt.

Jeg har spurgt på facebook om der er interesse for at vi starter tidligere, som det ser ud nu regner jeg med at komme samtidig med Mads.
  • OlysteinOlystein september 2014

Jeg er 98 % sikker på at komme. I så fald er jeg der nok også kl. 9 - det gælder om at få udnyttet dagen :-) 

VH Ole S.

Det lyder godt Ole. Jeg vil også forsøge at slæbe mig derud kl. 9 så :-)
    Jeg må desværre melde afbud i morgen. Jeg har for travlt og når ikke at få spil færdige.
    Hav en god testdag.
    Vi ses efter Essen.
  • InvisigothInvisigoth september 2014
    Jeg prøver ligesom Ole at sætte procenter på. For mit vedkommende bliver det 95%. Jeg vil virkelig prøve at nå det :-)
    Mvh Morten.

Hej fremmede!

Det ser ud som om du er ny her. Hvis du har lyst til at være med, så klik på en af disse knapper!

Log ind via Facebook

Log ind Ansøg om medlemskab

In this Discussion