PrototypeDag tirsdag d. 29/7 i Kbh?
  • OlysteinOlystein juli 2014
    Hej folkens,

Er der nogen, der er friske på at teste vores/jeres spilidéer og prototyper tirsdag d. 29/7 i Kbh? Jeg tænkte, at vi kunne benytte Bastard Caféens fantastiske initiativ i Huset-Kbh (Magstræde/Rådhusstræde), som åbner dørene for brætspil idag, og frem til 8. august. De åbner kl. 12, så der kunne vi passende mødes? Som altid er alle designere, spillere og spilideer velkomne, i alle stadier :-)

Jeg har lavet nogle forbedringer til mit vikingespil, som nu virker ganske lækkert i 2 personers udgaven. Nu har jeg brug for, at I kommer og fortæller, om det også er sjovt for 3, 4 eller 5 spillere :-)

Fortsat rigtig god sommer,

Venligst,
    Ole Steiness
  • OttoPOttoP juli 2014
    Jeg er med på at være én af 3-5 vilde vikinger i varmen. 
    Jeg bringer selv "Katla Kommer" til bordet (Familiesamarbejdsspil, 2-4 personer, 15 min/pers., 8 år+). Spillet handler om at befri Rosendalen inden dragen Katla kommer, mens man undgår Tengils soldater. (Og ja, der er rettighedsmæssige implikationer. :-) )
    mvh Otto
  • InvisigothInvisigoth juli 2014
    Jeg vil også meget gerne komme. Det kommer dog an på om jeg kan tage fri, men det burde lade sig gøre. Jeg skal nok skrive, hvis det ikke kan lade sig gøre, så indtil videre, regn med at jeg kommer.
    Mvh Morten.
  • InvisigothInvisigoth juli 2014
    Forresten, genialt tema, Otto. Glæder mig til at prøve det.
  • JohannesJohannes juli 2014
    Jeg kan desværre ikke, men hvis I mødes igen tirsdag d. 12/8 er jeg frisk.

P.S. Det er ikke fordi jeg er bange for Katla eller noget ...
  • OlysteinOlystein juli 2014
    Hej folkens,

Det lyder godt! Otto, glæder mig til at se dit spil! Morten, jeg håber, vi ses - du har været god sparringspartner til vikingespillet indtil videre, så jeg håber på at kunne få din feedback endnu en gang.

Johannes, d. 12/8 lyder bestemt også som en mulighed!

Min ven, Simon, kommer i øvrigt også på tirsdag. Jeg håber selvfølgelig at se så mange, som muligt, til Bastard Café på tirsdag :-)

Venligst,
    Ole Steiness
  • DanielSPDanielSP juli 2014
    Det bliver uden mig denne gang, men jeg er på Bastard Caféen i dag søndag mellem 12 og 16 for at teste piratsamarbejdsspillet Admiral of the Black, som nogle af jer har stødt på i en meget tidligere udgave.
    Vh,
    Daniel
  • AsgerSGAsgerSG juli 2014
    Er der nogen der stadig regner med at være der fra 17 og frem?

Hej fremmede!

Det ser ud som om du er ny her. Hvis du har lyst til at være med, så klik på en af disse knapper!

Log ind via Facebook

Log ind Ansøg om medlemskab

In this Discussion

Tagged