PrototypeDag onsdag d. 7/5 kl. 10 i Kbh
  • OlysteinOlystein april 2014
    Hej folkens,

Endnu en prototypeDag, med hyggelig spiltest, kaffe og designer-tanker. Kig forbi Ricco's Kaffebar, Rådhusstræde 4, og prøv og test egne og andres spil-prototyper.

Selv tager jeg SpaceBugs med igen - et hurtigt, sjovt samarbejdsspil om at bekæmpe aliens, der invaderer ens rumstation (terninger via Dice Towers).

Smid gerne en kommentar herunder, hvis du kan komme.

Venligst,
    Ole Steiness

PS: Spurs, mit westernspil, som hovedsageligt blev testet på disse PrototypeDage, er nu færdigtproduceret og på vej fra fabrikken :-) Tak for hjælpen endnu en gang, til de involverede!
  • JohannesJohannes april 2014
    Det lyder godt Ole. Jeg vil gerne komme og teste dit spil og hvem der ellers tager noget med.

Tillykke med Spurs.
  • DanielSPDanielSP april 2014
    Jeg kan desværre alligevel ikke deltage onsdag.
    Det giver mig en ekstra uge til at færdiggøre den nye prototype til mit worker placement-spil, der nu er retematiseret til Das Büro og er blevet et meget bureaukratisk eurogame.
    Vh,
    Daniel
  • madsbrynnummadsbrynnum maj 2014
    Jeg er 80% sikker og er i givet fald klar fra 9:30 og frem til frokost. 

Og jeg har både et paradise hotel-spil og et terningspil om postapokalypsen og mutanter med. Begge er rimeligt hurtige og på ingen måde færdige. 

m
  • OlysteinOlystein maj 2014
    Det lyder godt, Mads og Johannes, så ses vi nok onsdag. Jeg tror også, at Thomas Løfgren evt. kommer.

Fint nok, Daniel, så bliver det bare næste gang :-)

Venligst,
    Ole
  • InvisigothInvisigoth maj 2014
    Jeg regner bestemt med at dukke op. Har endnu ikke noget nyt spil, men arbejder på sagen. Glæder mig til at teste jeres spil.
    Vi ses.
    Mvh Morten.

Ups, kom vist til at dobbelt-poste...

(OK, browseren hader mig - prøver lige igen)

Hej folkens,

Det ser ud til, vi bliver et par stykker, i hvert fald Mig, Morten, 2 x Johannes (den anden via spildesign-gruppen på Facebook), og så 80 % af Mads, som til gengæld kommer før os andre :-)

Vi kan sagtens rykke det frem til 9.30, eftersom Mads skal gå ved frokosttid...?

Ses i morgen!

Venligst, Ole

• madsbrynnummadsbrynnum maj 2014
    Jeg er 100%, har bare glemt at melde det ud. 

Og jeg er der omkring 9:30 - hvis der ikke er andre har jeg helt sikkert noget arbejde jeg kan lave mens jeg venter. Det spil jeg har med tager i øvrigt omkring 30 minutter. 

m
  • JohannesJohannes maj 2014
    Jeg kommer ca. 9:30

Hej fremmede!

Det ser ud som om du er ny her. Hvis du har lyst til at være med, så klik på en af disse knapper!

Log ind via Facebook

Log ind Ansøg om medlemskab

In this Discussion

Tagged