PrototypeDag tirsdag d. 29/4 kl. 10 i Kbh?
  • OlysteinOlystein april 2014
    Hej folkens,

Jeg skal blot høre, om nogen er klar på at mødes og spille prototyper i næste uge, f.eks. tirsdag? Jeg tænker som altid kaffe, spilsnak og hygge på Ricco's i Rådhusstræde om formiddagen (for sådan er jeg jo).

Jeg har selv et spil om rumparasitter, der angriber en rumstation: Her skal man trække Meeples (besætning) op af sin stofpose og på tid placere besætningen for at bekæmpe indtrængende parasitter på tid. Parasitterne er terninger, der rulles og fordeles på rumstationen via terningetårne/dice towers.

Skriv gerne herunder, hvis du kan deltage. 

Venligst,
    Ole
  • InvisigothInvisigoth april 2014
    Hej Ole.
    Jeg vil super gerne teste dit spil, men skal lige komme mig oven på Fastaval. Så der går et par uger før jeg er i form igen ;-)
    Mvh Morten.
    PS. Onsdage er bedst for mig pga mit (nye) job.
  • JohannesJohannes april 2014
    Jeg kan desværre ikke. Hvis du slå noget op i næste uge, Ole - kommer det til at passe bedre med mine vagter. Jeg kan dog ikke mandag og tirsdag.
  • OlysteinOlystein april 2014
    Det lyder godt, Johannes. Jeg slår en ny tråd op for næste uge  - det ser ud til, at Daniel og evt. Thomas (Løfgren) også kan komme onsdag, så vi er da allerede et par stykker :-)

VH Ole

Hej fremmede!

Det ser ud som om du er ny her. Hvis du har lyst til at være med, så klik på en af disse knapper!

Log ind via Facebook

Log ind Ansøg om medlemskab

In this Discussion

Tagged