PrototypeDag tirsdag d. 1. eller torsdag d. 3. april i Kbh
  • OlysteinOlystein marts 2014
    Hej folkens,

Mon vi kan samle et par stykker til at mødes og teste brætspil og ideer på Riccos i Rådhusstræde, f.eks. på tirsdag kl. 10?

Kan du komme forbi, så smid en besked her (og nævn gerne om tirsdag eller torsdag passer bedst).

I øvrigt: Mit western-spil, som jeg har testet og finpudset netop med jer gæve gutter på Riccos, er nu gået i produktion. Her bliver det demo'et i sin endelige form på GAMA Trade Show i USA: https://www.youtube.com/watch?v=IdR6AXq5Zrc&sns=em   (efter 1:50 min). Så, endnu en gang, tak for hjælpen med test og feedback!

Venligst,
    Ole Steiness
  • JohannesJohannes marts 2014
    Jeg vil gerne være med hvis det bliver torsdag. Jeg kan desværre ikke andre dage.

Nu vil jeg kigge på videoen ;-)
  • JohannesJohannes marts 2014
    Det er kommet til at se godt ud Ole
  • OlysteinOlystein marts 2014
    Tak, Johannes!

Det lyder godt med torsdag - jeg reklamerer lidt på FB, samt skriver til Daniel :-)  Jeg har lavet vikingespillet mere lækkert (synes/håber jeg), så det vil jeg gerne have testet, for SIDSTE gang, inden det ryger til udgiver (igen).

Venligst,
    Ole
  • JohannesJohannes april 2014
    Det lyder godt Ole.

Jeg er i gang med noget til et nye spil, men jeg ved ikke om jeg når at lave en protype til på torsdag.
  • OlysteinOlystein april 2014
    Daniel kigger vist også forbi... og hvem vi nu kan trække fra Facebook :-)

Ellers tag dit heksegrydespil med, Johannes, så kigger vi også på det...

VH Ole :-)
  • JohannesJohannes april 2014
    Der var deadline for aflevering for regler i til Fastaval i går, så jeg tror at jeg venter med at arbejde videre på det til efter Fastaval.

Vi ses i morgen.

Hej fremmede!

Det ser ud som om du er ny her. Hvis du har lyst til at være med, så klik på en af disse knapper!

Log ind via Facebook

Log ind Ansøg om medlemskab

In this Discussion

Tagged