Prototypeaftener i Støberiet?
  • JohannesJohannes marts 2014
    Jeg kan se at der ikke er slået en prototypeaften på tirsdag endnu. Er det stadig meningen at vi skal mødes på 2. tirsdag i måneden på Nørrebro eller er det mening at det er flyttet til om onsdagen i Valby?
  • InvisigothInvisigoth marts 2014
    Hey Johannes.
    Jeg har ikke hørt noget om, at det skulle være aflyst, så går ud fra at der stadig er alm. prototypeaften i Støberiet som vi plejer.
    Jeg kan desværre ikke selv komme i denne omgang.
    Mvh. Morten.
  • Troels+VastrupTroels Vastrup april 2014
    Jeg er holdt op med at slå dem op - mest for at se hvad der så ville ske. Er der en efterspørgsel?
  • AsgerSGAsgerSG april 2014
    Jeg kommer gerne i morgen d. 8/4, hvis vi bliver en håndfuld. Ved at det samme gør sig gældende for Daniel :)

Asger
  • JohannesJohannes april 2014
    Troels det kommer jo an på hvad vi vil? Jeg synes der er godt liv til design-milijøet i København, og jeg synes prototyper-aftenerne i Støberiet var en god mulighed for at mødes en gang i mellem.

Personligt synes jeg vi skal blive ved med at slå dem op for at få en kontinuitet, men det behøver naturligvis ikke at være dig der gør det Troels, hvis du helst vil være fri - bare vi har en aftale om hvad vi gør og hvem der gør hvad.

Jeg vil også gerne komme i morgen.
  • Troels+VastrupTroels Vastrup april 2014
    Jeg ville egentligt godt være fri, efter ca. 2 år. Der er også noget signalværdi i at det ikke er "mit projekt".
    Eftersom det virker som om der er en del der kommer på Fastaval kan vi jo snakke om hvad folk er interesseret i der.

Dem der ikke kommer med på Fastaval kan jo skrive her.

• AsgerSGAsgerSG april 2014
    Jeg synes det er meget rart med et aften arrangement, så det ikke kun er kl 10 formiddag...

Efter længe at have deltaget som fast inventar, også uden selv at have noget med, besluttede jeg at holde en pause indtil jeg var klar til igen at få noget ud af det. Det er jeg igen, og der er to prototyper klar og 1½ plus det løse i støbeskeen.

Jeg kommer dog ikke til at være 100% fast deltager, eller drivkraft.

Asger
    Proteotypeformiddagene har været ret gode, desværre kan jeg ikke så tit.

Jeg vil gerne komme så meget jeg kan til aftenerne på Støberiet, men jeg kan langt fra hver gang bl.a. pga. skiftene arbejdstider.

Vi må jo prøve at finde ud af hvordan formatet skal være. Det kan f.eks. være at den anden tirsdag i måneden en dårlig dag, da Fablab i Valby køre prototypeaftner den onsdag i måneden vist ca. hver anden måned.

Det kunne også være det var muligt med et samarbejde med Fablab. Jeg har været til en af deres prototypeaftner og det var meget fokuseret på det fysiske design og deres faciliteter med 3D printer og laserskærer, så jeg ved ikke helt hvor kompatibelt det er.
    Umiddelbart ser det ud til at vi må skrive herinde, når vi har behov for at få noget testet om aftenen Støberiet, så må folk melde sig til - og det det bliver til noget hvis vi bliver min. X personer.

Jeg holder en lille pause med spildesign efter Fastaval, men jeg kommer gerne forbi hvis det passer med arbejde ect.

Hvad siger I?
  • InvisigothInvisigoth april 2014
    Jeg holder lige en kort pauser oven på Fasta-helvedet. Men om et par uger er jeg klar igen, både på Riccos og i Støberiet. Måske det endda passer med tirsdagen (plejer det ikke at være 2. tirsdag?) i næste måned....
    Jep, prototype- aftenen plejer at være den 2. tirsdag i hver måned (Støberiet holder dog sommerferie i juli)

Hej fremmede!

Det ser ud som om du er ny her. Hvis du har lyst til at være med, så klik på en af disse knapper!

Log ind via Facebook

Log ind Ansøg om medlemskab

In this Discussion

Tagged