Prototypedag onsdag d. 8/1 kl 10:15 på Riccos i København
  • NorskerNorsker januar 2014
    Hej spildesignere

Godt nytår!

Jeg vil rigtig gerne mødes og teste prototyper onsdag 8/1 fra 10:15 og frem. Det plejer at være Ole, som inviterer til dagsarrangementer, men nu kom jeg først :-) Skriv en note herunder, hvis du kommer. Adressen er Riccos Kaffebar, Rådhusstræde 4, København. Alle er velkommen med eller uden prototyper. Vi tester det som folk tager med. Jeg medbringer selv en ny iteration af Metro Mess, hvor der er justeret i grundmekanikken. Det tager ca. 30 minutter, at spille, så jeg skal bruge ca. en time i alt inkl. regelforklaring og kritik.

Mange hilsner
    Jeppe
  • Troels+VastrupTroels Vastrup januar 2014
    Jeg er også med.

Jeg får forhåbentligt også genskabt mine prototyper efter jeg mistede dem i toget. Vil rigtigt gerne have testet et par spil.
  • OlysteinOlystein januar 2014
    Herligt initiativ, og der er endda taget højde for, at jeg altid inviteret til kl. 10, men selv først er der 10.15  :-D

Jeg regner også stærkt med at komme forbi. Jeg hører også lige "baglandet" (Simon og Martin, som ikke er på Papskubber, men har været med før).

Vi ses,

Venligst,
    Ole
  • InvisigothInvisigoth januar 2014
    Jeg kommer i hvert fald også.
    Mvh. Morten.
  • SunTzuGamesSunTzuGames januar 2014
    Jeg vil rigtig gerne med :) Jeg håber det passer ind i mit program med den lille... Ser frem til at mødes med jer igen. 
    Mvh Emil
  • DanielSPDanielSP januar 2014
    Hej og godt nytår.
    Jeg kommer også forbi.
    Vh,
    Daniel
  • NorskerNorsker januar 2014
    Jeg noterer lige, at Bjarke også kommer med Dreadstreets.

Vi bliver en del i morgen, så jeg tror at vi skal dele os i to grupper, for at nå det hele. Evt. skal vi lige teste Troels' rævekager først, fordi det egner sig godt til 6-7 spillere. Jeg vil prøve at styre det lidt stramt i morgen, så alle kan få testet noget, men ikke nødvendigvis spille færdig, hvis det er et længere spil.

Mange hilsner
    Jeppe
    Jeg kan jo passende skrive lidt om Rævekager

Det er et satirisk "nørd-party-spil". Uden spilmekanisk at minde om det, så lidt a la The Resistance. Dvs. et spil hvor en stor del af det sjove foregår omkring bordet og fordi man lægger noget ovenpå spillet - lidt rollespil og en masse råberi.

Den gamle bykonge er død og kommunalbestyrelsen i Rævkøbing er i kaos. Alt for mange partier, alt for lige fordeling af mandater og ingen som er vandt til at træffe en afgørelse. Men det er ikke det væste, for de er levebrødspolitikere, alle som én! - Og i den indspiste by, så bliver man ikke den næste bykonge ved at have borgmesterkæden, næh her tæller kun kolde kontanter. I løbet af 3 valgperioder gælder det om at tjene vælger ..kassen.

Hver spiller vælger selv et unikt parti, og ellers kan man stifte et nyt. Og så gælder det ellers om at komme med i konstitueringsaftalerne så man kan få nogen gode ben (poster) og dermed tjene nogle penge

Til at hjælpe en, så har man naturligvis nogle mandater, nogle spinkort (basalt Ta' den kort), partiet unikke evne, sine mærkesager, nogle missionskort der giver ekstra penge til sidst og - vigtigst af alt - ens talegaver
    Udfra tilmeldinger på FB, så dukker der ca. 11 stk. op!

Hej fremmede!

Det ser ud som om du er ny her. Hvis du har lyst til at være med, så klik på en af disse knapper!

Log ind via Facebook

Log ind Ansøg om medlemskab

In this Discussion

Tagged