PrototypeDag d. 11/12 og d. 12/12 i Kbh fra kl 10
  • OlysteinOlystein december 2013
    Hej folkens,

Er der nogen, der er friske på at mødes til tests af spil-prototyper onsdag d. 11/12 eller torsdag d. 12/12? I så fald, drop en note her. Jeg tænker, at vi spiller fra kl. 10 som vanligt på Riccos Kaffebar, Rådhusstræde 4, Kbh. OPDATERING: Begge dage bliver til noget, og onsdag starter vi allerede kl. 9.30...

Selv vil jeg meget gerne have testet mit vikingespil en sidste gang, inden det ryger afsted til evaluering hos udgiver.

Med venlig hilsen
    Ole Steiness
  • DanielSPDanielSP december 2013
    Jeg kan formentlig flere af dagene, men venter med at melde mig til endeligt indtil flere har givet input.
    Vh,
    Daniel
  • InvisigothInvisigoth december 2013
    Onsdag d.11. passer mig rigtig godt.
    Mvh Morten.
    Onsdag kan jeg kun til 12.30, så mandag eller torsdag er bedst for mig. Er der flertal for onsdag, dukker jeg selvfølgelig op der... især, hvis vi kan nå at prøve bare en halv session af mit vikingespil, som nu er blevet pimpet til lejligheden :-)

VH Ole
    Torsdag kan også godt lade sig gøre for mig.
    Mvh Morten.
    Jeg kan både onsdag og torsdag.

Mit guldgraverspil er hos en udgiver, der har efterspurgt et par justeringer, som jeg meget gerne vil have testet hurtigst muligt. Må jeg derfor foreslå, at vi både mødes onsdag og torsdag, hvis tilstrækkeligt kan begge dage. Hvad siger I andre?

Vh,
    Daniel

Tillykke, Daniel! Jeg er også med både onsdag og torsdag, af nogenlunde samme årsag :-) Kan vi evt. mødes kl. 9.30 onsdag, da jeg skal gå 12.30 denne dag?

Martin og Simon kan også torsdag, og hvis Morten er frisk onsdag, ser det jo fint ud...

Venligst,

Ole

Endnu ingen kontrakt, så ingen grund til at sige tillykke endnu!
    9:30 er fint med mig.
    Vh,
    Daniel

Nå, men så held og lykke, i stedet! :-)

Vi ses onsdag kl. 9.30 og torsdag kl. 10.

Venligst,

Ole

Jeg kommer onsdag kl 9.30
    Mvh Morten
    Det lyder godt, Morten - vi ses imorgen. Jeg tror bare, vi bliver dig, mig og Daniel :-)

VH Ole
  • Troels+VastrupTroels Vastrup december 2013
    Jeg er på som måske, har et møde indtil ca. kl. 10 i Hørsholm.

Hej fremmede!

Det ser ud som om du er ny her. Hvis du har lyst til at være med, så klik på en af disse knapper!

Log ind via Facebook

Log ind Ansøg om medlemskab

In this Discussion

Tagged