PrototypeDag d. 27/11 i Kbh (evt. d. 28.?)
  • OlysteinOlystein november 2013

Hej folkens 

Vi fortsætter for fuld damp succesen med produktive PrototypeDage om formiddagen (+eftermiddagen) på Riccos kaffebar, Rådhusstræde 4a, København. Næste gang er onsdag d.27/11 fra kl. 10... Hvis der er mere interesse for torsdag d. 28., kan vi også gøre det der i stedet? 

UPDATE: Torsdag har jeg allerede tre, der godt kan!

Hvad er så en PrototypeDag? Det er ganske enkelt en dag, hvor vi mødes og spiller hinandens evt. prototyper eller snakker om spilidéer og udveksler brancheerfaring over en kop kaffe. Det er ganske uformelt og hyggeligt, og alle er naturligvis velkomne.

Så skriv endelig her, hvis du kan komme en af disse dage!

Mange hilsener,

Ole Steiness

• JohannesJohannes november 2013
    God test dag. Jeg kan desværre ikke.
  • Troels+VastrupTroels Vastrup november 2013
    27. kunne jeg godt være interesseret.

Dels har jeg mit CyboVelociraptor Fastaval spil som slet, slet ikke virker (hjææælp) og dels mit nye rævekage / dansk kommunal politik konstituerings spil - for folk der kan lide at spille The Resistance, men godt vil have mere mulighed for at råbe af folk ;-) .
    Det lyder godt, Troels. Lad os håbe på flere tilmeldinger til onsdag eller torsdag. Bliver vi nok, dukker jeg selv op begge dage :-)
  • DanielSPDanielSP november 2013
    Jeg vil gerne være med onsdag, men kommer lidt senere, så I skal bare gå i gang.
    Vh,
    Daniel
  • InvisigothInvisigoth november 2013
    Jeg kan desværre ikke nogle af dagene, men rigtig god fornøjelse :-)
    Mvh Morten

Hej folkens,

Pt. bliver vi onsdag d. 27/11: Troels, Daniel, Simon (kontaktet igennem mig) og mig selv.

Måske kommer der flere. Men vi holder fast ved onsdag og ignorerer torsdag, hvis der ikke er flere interesserede :-)

Venligst,

Ole Steiness

Min søn er blevet syg, så der er risiko for, at jeg er nødsaget til at blive hjemme i morgen onsdag :-(

Hvordan har folk det med at mødes torsdag i stedet, alternativt på mandag?

Venligst,

Ole Steiness

Jeg kan ikke torsdag. Mandag er meget tvivlsom, så jeg stemmer for at holde fast i aftalen i morgen og håbe, at din søn bliver rask hurtigt. Det kommer selvfølgelig an på, hvad Simon og Troels og evt. andre deltagere siger.
    Husk, at jeg først kommer ca. kl. 11.
    Vh,
    Daniel

Jeg kan desværre ikke onsdag, må blive hjemme med en syg knægt. Simon er presset med studie og arbejde, så han vil også hellere vente til f.eks. næste uge... Så det ser lidt sløjt ud mht. fremmøde, er jeg bange for..

Venligst,

Ole

Det må jo så betyde, at i morgen er aflyst.
    Vi ses en anden gang,
    Daniel

Hej fremmede!

Det ser ud som om du er ny her. Hvis du har lyst til at være med, så klik på en af disse knapper!

Log ind via Facebook

Log ind Ansøg om medlemskab

In this Discussion

Tagged