PrototypeDag d. 13. november i Kbh
  • OlysteinOlystein november 2013

Hej folkens

Er der nogen folk friske på at mødes og teste spil næste uge i dagtimerne, f.eks. 11., 12. eller 13. november? Jeg ved, at der også er prototypeaften d. 12., men man kan aldrig få for mange spilarrangementer :-)

Som altid inviteres alle spilinteresserede til at komme forbi Riccos i Rådhusstræde 4a fra kl. 10 for at teste og få testet prototyper eller blot snakke om spilidéer. Der er en god mulighed for at få feedback og en masse nye idéer at arbejde videre med.

Svar gerne i tråden, så det er muligt at få overblik over deltagerantallet.

Mange hilsener,

Ole Steiness

• madsbrynnummadsbrynnum november 2013
    Jeg gider godt d. 13. hvor jeg tror jeg vil ku have en nyere og mere pimped version af mit kultistspil med. 
    Det lyder godt - lad os se, om vi kan skrabe nogle flere sammen d. 13, så :-)
  • DanielSPDanielSP november 2013
    Jeg vil gerne være med i et par timer den 13.
    Vh,
    Daniel
  • madsbrynnummadsbrynnum november 2013
    Og jeg har så lige fundet ud af at jeg skal til Horserød fængsel og teste det spil jeg er ved at lave på jobbet, så ingen Riccos til mig d. 13. alligevel. Beklager, håber I finder ud af noget. 

Godt at høre, Daniel! Mine venner Simon og Martin kommer også (de har været der før - Martin arbejder på sit eget Dungeon Crawl spil).

Held og lykke i Horserød, Mads :-) Så må vi prøve din prototype en anden dag...

Venligst,

Ole

• InvisigothInvisigoth november 2013
    Jeg kan muligvis slippe afsted med at kigge forbi et par timer den 13. men kan ikke love jeg kommer.
    Mvh Morten.
    Det lyder hyggeligt, Morten - vi ses, hvis vi ses :-)

Hej fremmede!

Det ser ud som om du er ny her. Hvis du har lyst til at være med, så klik på en af disse knapper!

Log ind via Facebook

Log ind Ansøg om medlemskab

In this Discussion

Tagged