PrototypeDag onsdag d. 25. september i København
  • OlysteinOlystein september 2013

Hej folkens,

Onsdag d. 25. september er der atter mulighed for at mødes på Ricco's Kaffebar i København (Rådhusstræde 4a), hvor vi fra kl. 10.00 vil fremvise, teste og snakke om vores prototyper. Jeg medbringer nok selv et vanvittigt co-op zombie-spil, som kræver behændighed og held for at klare de udøde horder, mens jeg som altid også står klar som forsøgskanin til andres spil :-)

Der plejer at være rig mulighed for at få prøvet flere prototyper, så tøv ikke, hvis du vil spille noget nyt, eller tage din egen prototype med.

Tænker du at deltage, så smid gerne en mail her, så vi kan få en idé om deltagerantallet...

Venligst,

Ole Steiness

• JeppeJeppe september 2013
    Fristende, men kan ikke.
    Godt initiativ.
  • madsbrynnummadsbrynnum september 2013
    Jeg gider godt, tror jeg kan. Siger forsigtigt ja til at lege med. 
  • OlysteinOlystein september 2013

Det lyder godt, Mads. Jeg har også et par andre bekræftelser fra andre forums/real life, så jeg kan med 100 % sikkerhed sige, at arrangementet gennemføres på onsdag...

Edit: Kaldte Mads for Jeppe  (sorry, begge to :-) )

Venligst,

Ole :-)

• DanielSPDanielSP september 2013
    Jeg kigger også forbi i morgen.
    Vh,
    Daniel
  • InvisigothInvisigoth september 2013
    Jeg kigger nok også forbi.
    Mvh Morten.
    Jeg kommer, men har et møde først så jeg er der nok først 10:30-11 stykker. Men jeg tager mit kultistspil med og spiller også gerne andet. 
    Tak til jer der var der i dag. Hyggeligt, spændende spil og meget brugbar feedback på mit kultistspil. 

Hej fremmede!

Det ser ud som om du er ny her. Hvis du har lyst til at være med, så klik på en af disse knapper!

Log ind via Facebook

Log ind Ansøg om medlemskab

In this Discussion

Tagged