PrototypeDag onsdag d. 18. september i Kbh.
  • OlysteinOlystein september 2013

Hej folkens,

Er der nogle, der er friske på at mødes til endnu en gang prototype-tests i dagtimerne? Som altid vil den stå på kaffe, brætspilssnak og test af hinandens spil. Jeg har selv et vanvittigt co-op zombie-spil, som kræver behændighed og held for at klare de udøde horder (det låner fra kampsystemet i mit Westernspil).

Der plejer at være rig mulighed for at få prøvet flere prototyper, så tøv ikke, hvis du vil spille noget nyt, eller tage din egen prototype med :-)

Jeg tænker som altid fra kl. 10.00 på Ricco's Café i Rådhusstræde.

Tænker du at deltage, så smid gerne en mail her, så vi kan få en idé om deltagerantallet...

Venligst,

Ole Steiness

• madsbrynnummadsbrynnum september 2013
    Jeg melder pas da jeg er i Aalborg. Tror ellers mit kultistspil er klar til en ordentlig gennemspilning. 
  • DanielSPDanielSP september 2013
    Hej
    Jeg regner helt klart med at komme forbi, men bekræfter lige på tirsdag.
    Vh,
    Daniel

Det lyder godt, Daniel - og jeg ser frem til at se mere til dit kultistspil en anden dag, Mads.

Vi ser tirsdag aften, om vi er nok til at mødes onsdag!

Venligst,

Ole

Hvis der ikke er mere interesse for at mødes i morgen, bør vi nok udskyde til næste onsdag... Da kender jeg da min. en til, der kan komme :-)

VH Ole

Som skrevet ovenfor vælger jeg at betragte PrototypeDagen onsdag d. 18. for aflyst... Det giver mig blot endnu en hel arbejdsdag at forberede spil til den NÆSTE PrototypeDag, onsdag d. 25. :-)  Se ny tråd om dette...

Venligst,

Ole Steiness

Hej fremmede!

Det ser ud som om du er ny her. Hvis du har lyst til at være med, så klik på en af disse knapper!

Log ind via Facebook

Log ind Ansøg om medlemskab

In this Discussion

Tagged