PrototypeDag onsdag d. 4. september i København
  • OlysteinOlystein august 2013

Hej folkens,

Det er atter tid til kaffe, hygge og brætspilstest på Ricco's i København. Det bliver onsdag d. 4/9 fra kl. 10, hvor vi mødes og spiller hinandens spil, giver feedback og tips, og snakker design.

Hvis du er interesseret i at komme, med eller uden din egen prototype, så skriv dig gerne på her... Det plejer at være hyggeligt og brugbart! :-)

Med venlig hilsen

Ole Steiness/OlyStein

• JohannesJohannes august 2013
    Det lyder fint Ole. Jeg vil som sagt gerne komme. Jeg tager mit Heksegryde-spil med som jeg gerne vil teste hvis vi bliver min. 4. Det tager ca. 20 min. - ellers vil jeg gerne have nogle kommentarer til den ikonografi, som jeg har forsøgt at lave.
  • OlysteinOlystein august 2013

Herligt! Jeg hører Simon mandag... måske er der andre, der hopper på? Troels/Jeppe/Daniel....? Andre?

Venligst,

Ole

• madsbrynnummadsbrynnum september 2013
    Jeg har en prototype jeg rigtigt gerne vil vise frem og spille lidt af. Så jeg satser på at komme. 
  • Troels+VastrupTroels Vastrup september 2013
    Hvis det bliver regnvejr er chancen for at jeg kommer 200% større end vis jeg kan male mit hus.
  • OlysteinOlystein september 2013

Herligt. Simon kommer evt. også igen, afhængigt af hans studie...

Så ses vi/nogle af os onsdag!

Venligst,

Ole

• DanielSPDanielSP september 2013
    Jeg blev far for en uge siden, så jeg kan ikke komme i morgen, men jeg håber på snart at deltage igen.
    Vi ses.
    Vh,
    Daniel

Stort tillykke med det, Daniel!

Vi ses bare igen, når du atter får lidt tid :-)

Venligst,

Ole

• JohannesJohannes september 2013
    Ja, kæmpe tillykke Daniel

Simon kan ikke idag, men så bliver vi vel Johannes, Mads, mig og evt. Troels...? Skønt vejret lægger op til, at han skal male hus istedet :-)

VH Ole Steiness

• JohannesJohannes september 2013
    Tak for en hyggelig prototype dag. Der går desværre noget tid før jeg har en fri formiddag igen.

Tak i lige måde. Tre mennesker, og vi nåede alligevel at få kigget på fire spil :-)  Good fun!

Venligst, Ole

• madsbrynnummadsbrynnum september 2013
    Ja, vi var sgu effektive. 

Hej fremmede!

Det ser ud som om du er ny her. Hvis du har lyst til at være med, så klik på en af disse knapper!

Log ind via Facebook

Log ind Ansøg om medlemskab

In this Discussion

Tagged