PrototypeDag tirsdag d. 20. Aug. i Kbh
  • OlysteinOlystein august 2013

Hej alle,

Så er der atter mulighed for at mødes og spille/fremvise spændende brætspilsprototyper på Ricco's Kaffe, Rådhusstræde 4a, København. Vi starter som vanligt kl. 10 og kører typisk til midt på eftermiddagen.

Lad høre, hvis du har lyst til at komme og snakke spildesign, udveksle tips, spille nye spil og/eller fremvise dine egne.

UPDATE: Jeg har ændret datoen til tirsdag, hvilket jeg håber er ok - der var alligevel ikke nogen tilmeldte endnu :-) (jeg kan ikke selv onsdag, har jeg opdaget)

Venligst,

Ole Steiness

• NorskerNorsker august 2013
    Hej Ole

Jeg vil gerne deltage i morgen tirsdag.
    Vi ses

Mvh
    Jeppe Norsker

Det lyder godt - jeg tager også en til med (Simon - han har været der før, men er ikke på Papskubber).

Så vi bliver da i hvert fald et par stykker :-)

Ses i morgen kl. 10!

Venligst,

Ole Steiness

• DanielSPDanielSP august 2013
    Jeg kommer også meget gerne i morgen.

Tak for en god test-dag, folkens, med tre spændende og sjove prototyper :-)

Hvis folk vil teste i næste uge, er jeg atter frisk... F.eks. tirsdag eller onsdag.

Venligst,

Ole

• NorskerNorsker august 2013
    Selvtak. Det var en fin test-dag. Tiden fløj af sted... Jeg kom ikke med så meget kritik af dit vikingespil Ole, men det var nok fordi det fungerede som det skulle. Det var let at komme i gang med og det virkede rimeligt balanceret.
    Jeg kunne godt være frisk på en test i næste uge. Jeg har et møde tirsdag 10-11 i byen, så det passer ret fint  umiddelbart efter.

Tak for det - jeg var glad for testen og fandt nogle småting at justere på, så det var helt fint.

Så hvis flere er friske, kan vi mødes på tirsdag (måske stadigvæk kl. 10, hvis vi er nok til at tyvstarte uden dig, Jeppe).

Venligst,

Ole

UPDATE: Jeg har lavet en ny tråd om testdag i næste uge:

http://www.papskubber.dk/forum/post/discussion/21

VH Ole

Hej fremmede!

Det ser ud som om du er ny her. Hvis du har lyst til at være med, så klik på en af disse knapper!

Log ind via Facebook

Log ind Ansøg om medlemskab

In this Discussion

Tagged