PrototypeDag onsdag d. 14. Aug. i Kbh
  • OlysteinOlystein august 2013

Hej folkens,

Så holder vi atter en prototypedag fra kl. 10.00 på Ricco's i Rådhusstræde onsdag d. 14. august. Her mødes vi som vanligt og snakker spildesign og tester hinandens spilideer.

Sidste PrototypeDag (igår) gik godt, vi fik spillet seneste versioner af både mit Westernspil og Troels' Heirs... Næste gang slipper I for mit Western-spil, mens vi spiller andet sjov...

Som altid, skriv gerne her, hvis du kan komme...

Venligst,

Ole Steiness / OlyStein

• DanielSPDanielSP august 2013
    Det var hyggeligt sidst med test af to gode spil. Både Heirs og westernspillet har fundet et solidt fundament.
    Jeg vil gerne deltage onsdag med mit guldgraverspil. Håber på stort fremmøde og nye spil at teste.
    Vh,
    Daniel
  • Troels+VastrupTroels Vastrup august 2013
    Jep, tak for test.

Jeg smider mig på som måske. Bl.a. skal Øresundstog køre nogenlunde, det var helt galt da jeg skulle hjem, måtte få konen til at hente i børnehaven i panik.

Simon (og jeg) er klar igen på onsdag... så vi er da indtil videre et par  stykker :-)

EDIT: Simon kan ikke alligevel..

• madsbrynnummadsbrynnum august 2013
    Jeg har meget lyst til at kigge forbi med min allerførste prototype på et nyt Arkham-spil hvor man i stedet for de gode invstigators spiller onde kultister. Men jeg har tosset travlt, så jeg er meget tvivlsom. 

Min søn er blevet syg, så jeg må desværre melde pas i morgen :-(

Jeg er frisk i næste uge (f.eks. onsdag, igen).

Sorry,

VH Ole Steiness

• madsbrynnummadsbrynnum august 2013
    Jeg er også ude. Kan se jeg ikke kan nå at tage til Kbh. i morgen. 
  • DanielSPDanielSP august 2013
    Ok. Vi aflyser i morgen.
  • Troels+VastrupTroels Vastrup august 2013
    Tjek

Jeg sætter straks en tråd op med en alternativ dag i næste uge - så kan vi se, om vi bliver nok :-)

VH Ole

Hej fremmede!

Det ser ud som om du er ny her. Hvis du har lyst til at være med, så klik på en af disse knapper!

Log ind via Facebook

Log ind Ansøg om medlemskab

In this Discussion

Tagged