Ny prototypeFormiddag 31. juli i Kbh (evt. d. 29.)?
  • OlysteinOlystein juli 2013

Hej folkens,

Er der nogle friske spillersjæle, der har lyst til at mødes til kaffe og brætspils-test på Ricco's i Rådhusstræde enten mandag d. 29. eller onsdag d. 31. juli? Jeg kunne godt tænke mig at få testet et af mine spil (evt. Viking Worker Placement fun, eller Western spillet), og stiller selvfølgelig gerne op til test af andres spil ved samme lejlighed :-)

Jeg forestiller mig fra kl. 10 på Ricco's. Er du frisk, så skriv lige her, hvilken dag, du kan...

Fortsat god sommer,

VH Ole Steiness/OlyStein

• DanielSPDanielSP juli 2013
    Jeg forsøger mig med en forsigtig, foreløbig tilmelding.
    Umiddelbart dur begge dage.
    Jeg vender tilbage med en bekræftelse i løbet af et par dage.
    Vh,
    Daniel
  • JohannesJohannes juli 2013
    Jeg kan desværre ikke nogen af dagene

Opdaterer lige: Begge dage stadigvæk en mulighed, men da ingen har meldt sig 100 % positivt endnu (der er et par måske'er), foreslår jeg den senere af datoerne, altså d. 31. juli... så kan flere nå med :-)

Jeg krydsposter lige på Facebook og spiludvikling.dk... fordi jeg rigtigt gerne vil teste prototyper :-)

Venligst,

Ole

• DanielSPDanielSP juli 2013
    Jeg kan den 31.
    Vh,
    Daniel

Vil bare lige opdatere og sige, at da vi er mindst tre i morgen d. 31., er testarrangementet en realitet. Alle er velkomne til at kigge forbi - vi ses evt. derinde :-)

VH Ole/OlyStein

Hej fremmede!

Det ser ud som om du er ny her. Hvis du har lyst til at være med, så klik på en af disse knapper!

Log ind via Facebook

Log ind Ansøg om medlemskab

In this Discussion

Tagged