Prototypeaften i Kbh. 13. august fra kl. 18 (Fast 2. tirsdag hver måned i Kbh)
  • Troels+VastrupTroels Vastrup juni 2013
    Hvad er prototypeaftener
    Til evt. nye, så er prototypeaftener der hvor vi mødes og
    fortæller om idéer og viser spil frem. der er Danmarks bedste sted for
    at få feedback på ens projekter. Det er samtidigt STEDET for at udveksle
    info om hvor man køber brikker, hvordan man laver store prints på en A4
    printer osv.- Og så er det bare rigtigt hyggeligt, givende og man får
    spillet nogle spil der er helt anderledes end hvad man ellers ser.

Vi er i Støberiets Cafe på Blågårds Plads, indgang ved bibliotek, 2. sal.

• TejsTejs juli 2013
    Jeg regner med at kigge forbi, som test person...

/Tejs
  • JohannesJohannes juli 2013
    Jeg har desværre noget arbejde der kommer i vejen. Hvis jeg af en-eller-anden grund skulle være super frisk kan det være jeg kigge forbi sent.
  • AsgerSGAsgerSG juli 2013
    Jeg regner med at komme :)
  • InvisigothInvisigoth juli 2013
    Jeg kigger nok også forbi :)
  • Troels+VastrupTroels Vastrup august 2013
    Jeg kommer med Heirs og vil meget gerne have 3-4 testere tilmeldt på forhånd. Anyone?
  • JF_JF_ august 2013
    Jeg kommer og tager "Horizon of Thunder" med. Vil gerne teste formidlingen af reglerne, så hvis der er to der er friske på lidt luftskips duel så er der mulighed for det.
    Stille gerne selv op til Heirs:)
  • JanGJanG august 2013
    Jeg kommer gerne både som testspiller og  for at få afprøvet revideret spilledynamik i astrospillet. - Men jeg vil gerne have struktur på mødeforløbet, så minimum 2 testspiller denne gang :)
  • JanGJanG august 2013
    Når jeg læser mit indlæg ovenfor - lyder det som en kommando, og det var ikke hensigten. 
    Jeg blev bare lidt frustreret sidst, da astrospillet ikke blev prøvet, da jeg havde kørt 100 km til Kbh og skulle betale for en afløser i mit fravær.
    Så det jeg mener er, at jeg deltager gerne d. 13/8 også som testspiller, hvis der er forhåndstilkendegivelse om 2 testspillere eller flere, der vil bruge max 1 time med astrospillet :)
    Denne spille version hedder Ecliptic og handler om stjernetegnenes kamp om at vinde planeterne (point) i en spilledynamik med masser af valgmuligheder (strategi) og krige, hvor ingen spiller kan vide sig sikker. 
    Spillet kræver ingen kendskab til astrologi - men det får man :)
    Bedste hilsen Jan

• AsgerSGAsgerSG august 2013
    Jeg giver det gerne 1 time, som lovet sidst :)

Asger
  • Troels+VastrupTroels Vastrup august 2013
    Apros pro test, så har jeg prøvet at finde Brætspilsklubbens forum for at finde testere - som jeg ved Poul har gjort, men det virker til at være nede?? http://kulturogfritid.kk.dk/bl%C3%A5g%C3%A5rden-st%C3%B8beriet/aktiviteter/bl%C3%A5g%C3%A5rdens-br%C3%A6tspilsklub / http://brætspilsklub.dk/. Nogen der ved noget?

Jeg vil ikke love at teste andet end Heirs, idet jeg samtidigt har en snakkeaftale på stedet. - Men jeg har også testet andres spil i en grad hvor jeg synes kan kan tillade mig en enkelt gang at være selvisk.
  • TejsTejs august 2013
    @ Jan G.
    Jeg vil gerne teste dit astrospil.
    Er det kl. 18 vi begynder det ??

/Tejs
  • DanielSPDanielSP august 2013
    Jeg vil gerne melde mig på Heirs.
    Jeg tager i øvrigt mit guldgraverspil med. Jeg har foretaget en markant ændring siden sidst, som jeg er nysgerrig efter at få testet. Det optimale scenarie ville være 4 testere en times tid.
    Vh,
    Daniel
  • JanGJanG august 2013
    Jeg kommer kl. 18:00 og tester Ecliptic når vi er samlet. Tak til Tejs og Asger - og der er plads ved bordet hvis andre har lyst.
    Vi koncentrerer os om den reviderede spilledynamik, da de astrologiske udsagn og konsekvenser testes af astrologer. Spilledynamikken skal være det bærende på det spilleniveau der udgør Ecliptic. Ses

Hej fremmede!

Det ser ud som om du er ny her. Hvis du har lyst til at være med, så klik på en af disse knapper!

Log ind via Facebook

Log ind Ansøg om medlemskab

In this Discussion

Tagged