Troels Knak-Nielsen - Papudvikler in spe
  • troelskntroelskn juni 2013
    Hej.

Jeg hedder Troels og jeg har spillet mangen et brædtspil gennem tiden. Jeg er især begejstret for strategiske spil, gerne i den lidt tungere ende. For tiden er det mest Tide of Iron og Dominion den står på, men ellers er klasikere som Diplomacy også noget jeg syntes er sjovt. Jeg har gået i et stykke tid og brygget på et spil sammen med en kammerat og det kunne da være sjovt hvis vi kunne lokke nogle herinde til at prøve det af.

Til dagligt laver jeg sådan noget med computere.
  • AsgerSGAsgerSG juni 2013
    Velkommen til. Du kan jo altid kigge forbi vores prototypeaften den 2. tirsdag i måneden med jeres spil. 

Husk dog også at sætte tid af til at teste andres spil, også evt. at komme på dage hvor man ikke selv har noget med :) Det er ikke alfa-omega hver gang, men det giver god karma på sigt og sikrer at arrangementet kan overleve.

Asger
  • Troels+VastrupTroels Vastrup juni 2013
    Det Asger sagde. Husk endeligt at spørge om de der praktisk ting omkring prototyper, der er mange herinde der har erfaringer, så vi tilsammen dækker næsten alt mellem himmel og jord.
  • troelskntroelskn juni 2013
    Jammen tak for velkomsten. Nu kan jeg desværre se at jeg lige præcis har misset prototypeaftenen og at der er lukket" i juli. Øv bøv. 
  • Troels+VastrupTroels Vastrup juni 2013
    Der er intet til hinder for at slå en prototypeaften op selv. Støberiet som vi normalt holder til i er lukket, derfor afholder vi ikke en "officiel" aften. Med forbehold for ferie og lign. så er jeg frisk i juli.
  • jenspoderjenspoder august 2013
    Hej Troels

Sjovt at finde en gammel kollega her på Papskubber. Hvad bygger du på?

kh
    Jens
  • troelskntroelskn august 2013
    Hej Jens.

Ja, for søren. Vi (jeg og min ven Lars) brygger på et strategisk kortspil. Hvis vi får tid, tager vi det med til en prototypeaften i den nærmeste fremtid. Og ellers arbejder vi på at få sat en kickstarter kampagne sammen og se om vi kan få det i produktion.

Hej fremmede!

Det ser ud som om du er ny her. Hvis du har lyst til at være med, så klik på en af disse knapper!

Log ind via Facebook

Log ind Ansøg om medlemskab

In this Discussion

Tagged